Συζητάμε με τον Σταύρο Κονταξή, Senior Partner της Giraffes in the Kitchen για τις εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης στον κλάδο της διαφήμισης και τις νέες προοπτικές που φέρνει το ChatGPT και το Generative AI συνολικά.

Αν ρωτήσεις το ChatGPT πώς μπορεί το σύστημα αυτό να αλλάξει τον κλάδο της διαφήμισης θα πάρεις την παρακάτω απάντηση (κρατήσαμε τα βασικά γιατί το σύστημα συνηθίζει να φλυαρεί στις απαντήσεις του):

Ως εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης, το ChatGPT μπορεί να αλλάξει τον κλάδο της διαφήμισης με πολλούς τρόπους. Ορισμένα παραδείγματα περιλαμβάνουν:

– Δημιουργία εξατομικευμένου, διαφημιστικού περιεχομένου (κείμενα, εικόνες και βίντεο).

– Βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη στις διαφημιζόμενες πλατφόρμες, όπως στα social media.

– Προσαρμογή των διαφημίσεων στο κοινό που απευθύνονται

Συμφωνούν τα παραπάνω με όσα προσδοκούν οι επαγγελματίες του κλάδου; Καλεσμένος μας αυτή τη φορά είναι ο Σταύρος Κονταξής, Senior Partner της Giraffes in the Kitchen. Η επιλογή δεν ήταν τυχαία, αφού η συγκεκριμένη διαφημιστική εταιρεία χρησιμοποιεί ήδη το AdentifAI, ένα set εργαλείων, που η ίδια ανέπτυξε και βασίζονται στο ChatGPT.

Πατήστε το play για να ακούσετε την ενδιαφέρουσα συζήτησή μας.

Τα podcasts του 2045 είναι διαθέσιμα στις πλατφόρμες: Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts, Pocket Casts κ.α.